Efterlyst

Är det bara jag som tycker att Efterlyst är ett otroligt jobbigt program, det kan det inte bara vara! Snälla förstå mig rätt nu, jag tycker programidén är jätte bra och de skitstövlar som kommer med där ska ju åka dit det är ju tanken. Sen kommer vi till det som verkligen skär i hjärtat, väldtäcktsmän, speciellt på barn, hur i h-vete kan man få för sig att tvinga sig på en 13 åring, förb-nnade j-vla AS, de har ju förstört denna flickas liv för alltid. Jag lyckas aldrig komma igenom ett helt avsnitt av detta program bara för att det är så jobbigt att se all skit folk hittar på. Jag vill heller inte blunda för vad som sker för det måste ju få ett slut. Jag tycker vi har på tok för korta straff i sverige och polisen har för få befogenheter, någonting måste göras för att människor ska avskräckas från att göra brott för med vårt slappa system kommer de bara att fortsätta! Nää nu måste jag tänka på annat ett tag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0