Jag och gärda i spåret.

I ons stack jag ut och sprang i spåret och katten hakade på, efter ca en fjärde del började hon sacka efter för att sedan försvinna. Jag sprang klart mitt varv och sprang sen tillbaka dit hon försvann och ta mig tusan, hon satt kvar där på en sten och väntade på mig, så sen sprang vi hem, tokkatta!

Nu har en vecka gått på kursen och jag känner mig ganska säker på att jag kommer klara av jobbet, vi har ganska kul tycker jag och idag fick jag min första skjorta att ha på tis då jag ska ut och köra folk för första gången, spännande =)

Snart ska jag ringa syster yster, hoppas hon inte jobbar, jag är själv hemma ikväll (som alltid) och det känns lite ensamt, skönt är iaf att veckan har gått med raketfart då jag haft att göra. Ikväll ska jag även plugga för att kunna allt på mån då kursen slutar, jag tänker vara BÄST! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0