Mamma snart 50 år

Nu är mammas present fixad, undra bara hur hon ska få den hmmm, nåja vi åker ju upp i sommar =) sorry mamma det kan dröja ett tag innan du får den eller så hittar vi på nått. Jag tänker inte skriva vad det är för något eftersom mamma tittar in här ibland men jag hoppas den kommer bli uppskattad.
Igår var jag och tittade på ett jobb, jag skulle nog trivas bra med det tror jag. Imorgon får jag svar på om jag får gå introduktionskursen till jobbet, jag ska även på ett möte om ett annat jobb som också verkar bra så nu är det bara att hålla tummarna. Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Hoppas du får jobbet. Håller tummarna

2009-04-16 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0