Hundkurs

Igår började jag och Nelly vovven vår kurs i allmänlydnad, det varkar jätte spännande och hon var helt slut igår kväll efter att vi kommit hem från kursen, många nya hundar att se där ja.....
Efter att denna kurs är avslutad hoppas jag få plats i en agility kurs, guud vad hon kommer tycka det är är roligt tror jag (och jag också). Jag ser verkligen fram emot närmsta veckorna.

Jobb har det blivit mycket av sista tiden, har jobbar nu 5 dagar i rad och trodde jag skulle få vara ledig i morgon men INTE då, bara 11 tim jobb till sen får jag vara ledig, åh my hoppas det blir en hyffsad lön nästa månad!

Idag beställde jag en jacka på nätet, orkar bara inte springa i affärer, tycker detta är mycket smidigare. Jag föll för den genast och hoppas att det kommer sitta bra annars blir jag ledsen. Så här ser den ut.........


Tjusig vaa!!!! sen ska jag bara ha ett par nya skor till vintern.

Ringde här om dagen för att fråga när influensa vaccinet kommer, jag ska bara ha det! jag tänker inte ha nån svininfluensa och eftersom jag träffar hundratals människor varje gång jag jobbar så blir väl jag smittad nästan först av alla (jag med min tur) såå näääää vaccin det vill jag ha, vill heller inte riskera att smitta lillan, hoppas det kommer snart bara. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0