Nattbuss

Inatt körde jag min premiärtur på nattbussen, det gick jätte bra men det var svårt att hålla sig allert när man är van att vakna vid 5-6 på morgonen och helt plötsligt ska jobba till 4.
Veckan har varit lugn annars och vi har mest solat. I ons åkte vi ut med grannarnas båt och sov där det var jätte trevligt och det gör jag gärna snart igen.
I förrgår kom min käre make med ett förslag, jag skulle få en ny dammsugare om han fick åka till garaget och greja med älskarinnan (en saab 900) och det kan ja ju inte  tacka nej till, nu är jag en stolt ägare till en sådan.....


En super power dammsugare men 350w sugeffekt och Super clean air HEPA filter så nu blir det förhoppningsvis rent här hemma. Överlycklig är jag!

Nu ska jag och lillan åka och titta efter en present som vi ska ta med oss på fest ikväll. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0