Slutkörd

Denna vecka har jag jobbat ärslet av mig känns det som, är sååå otroligt less på detta nu och ibland känner jag att jag vill byta jobb men ändå trivs jag ganska bra, vi får se vad som händer. I morgon ska vi på kräftskiva och jag har tydligen fått i uppgift att ta med efterrätt HERREGUD vet de inte hur dålig jag är på sånt här!!!!! Har letat fibrilt igenom kokböckerna men hittar inget bra..... Nåja jag kommer väl ändå bara att bränna skiten så det spelar väl ingen roll vad jag gör! Tips uppskattas iaf. Som ni märker så är jag på lite dåligt humör, har varit det hela dagen, vet inte varför, ska bli skönt nu med två dagar ledigt på rad, känns som en evighet sedan sist. Snart ska jag slänga mig i sängen och försöka hitta någe bra på tv´n annars blir det till att läsa något. Tjingeling på er så länge.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0