En natt i snöstormen.

När vi lämnat Linköping och julfirandet där igår så kom vi på att vi kanske borde väntat en dag till, att köra 76 mil i det vädret som var igår var inte helt smart, som tur är så tog vi det lugnt och kom fram på 10 tim bra precis. Idag är vi väldigt trötta och vill bara vila upp oss. Jag är hos mormor nu och har duschat och har hämtat presenten till A som jag lovat och tummat på att jag inte har köpt =/ fásst teoretiskt sett så var det ju inte jag som köpte den, för den köpte mormor på taxfreen och på lappen så är den från lillan så jag är ganska oskydig till detta. nu ska vi snart till moster och äta mer julmat *mums* och slappa för det behöver vi efter allt firande. Vi hörs.. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0