Klart för avfärd.

Nu har allting packats och städats så nu väntar vi bara på att A ska komma hem från jobbet så vi  kan ge oss ut i jultrafiken. Jag tror denna jul kommer bli jätte kul och jag  verkligen längtar. Jag saknar familjen och det ska bli så kul att träffa alla igen. Till alla er som läser bloggen vill jag säga God Jul och ett Gott nytt år! När jag är tillbaka kan jag berätta om Jamie Oliwers julskinka var god för en skinka på hans recept ligger just nu i marinad och ska glaseras i morgon, jag tyckte det var kul att prova något annat och eftersom man penslar skinkan med ägg och jag inte äter ägg så är det kanske lite för min egen del också, ägg är bara sååå hämska att äta. Ha det så gott alla så syns vi nästa år för nu drar vi..................tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0