Alla hjärtans dag!

Var inte så bra för mig, morgonen började med att jag vaknade av att lillan drog katten i svansen så jag skällde på henne, det resulterade i att hon dängde en pippi kanna i huvudet på mig vilket gjorde skit ont! trodde allvarligt att jag fått en gjutjärns panna i skallen. Därefter spottade hon ut sin medicin när det var dags för den och vi började bråka ännu mer. Jag var mer eller mindre sur hela dagen och hade ont i magen så jag gick och la mig. På em mådde jag bättre och klev upp, vi åkte och handlade mat och åt tacos framför tvn och tände lite ljus mm. När vi sedan skulle mysa i soffan så skallade lillan mig och jag blev åter på dåligt humör! Jag hade helst stannat i sängen hela dagen.....
Jag lovade att visa vad A fick av mig


Han blev glad tror jag, men vet ni vad jag fick? jag blev överlycklig!!!!

Jag har redan avverkat ett par tim framför tvspelet =) Jag hade inte kunnat få något bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0