Det går trögt!

Jusst nu står allt stilla känns det som, inget jobb, inte så mycket bloggande och livet hemma går väldigt lugnt. I lör åkte vi till min svägerska som fyllde 25 år GRATTIS i efterskott G! hon fick en orkidé och bidrag till körkortet av oss så snart hoppas vi få se dig sladda runt på vägarna! I går följde jag A till jobbet där han skruvar med sin bil och tvättade vår nya bil invändigt och utvändigt så nu är båda bilarna rena och fina. Efter det så åkte vi hem och bakade pizza som blev jätte gott. Idag har jag städat medans lillan är på dagis och ska nu ta en kopp te hos grannen innan hon ska hämtas. Jag lämnade vagnen på dagis för att vi ska kunna ta en promenad efter, då blir lillan glad hon älskar att åka vagn.
Jag är inte så skrivarglad idag känner jag så jag lägger av här. Tjingeling så länge......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0