I morgon gäller det!

I morgon ska jag åka med och kolla på ett jobb, hoppas det går bra. Jag är en aningen nervös men det är väl bara bra, eller? Man kan väl inte vara hur självsäker som helst heller. Tråkigt nog har jag precis sparat ut naglarna så de lär ju ryka om det blir mycket arbete med händerna men va f-n gör det när man längtar efter att jobba!
Vår internet går just nu i ssllooooowwwwmmmoootttiiioooooonnnnnn, det tar typ 2 min att ladda varje sida, undra varför det blir så?
Lillans förkylning har börjar om igen så igår var vi till doktorn och fick pencillin och hostmedicin så nu mår hon lite bättre. Lillan och A ska till Västerås i morgon för att handla Alla♥Dag present hmmm undrar vad det blir, och lite annat då förstås. Jag avslöjar inte ännu vad jag köpt till honom men kan lägga upp en bild på det efter helgen eftersom jag inte vill att han ska få reda på det, jag vet ju inte vilka som läser min blogg men några gör det iaf =)
Jag återkommer om hur det gick att jobba. Tjingeling på er så länge.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0