Indisk mat


I helgen försökte vi oss på lite annan mat, det blev Tikka masalakryddad ugnsstekt potatis och kycklinggryta med sockerärtor och vita bönor, det var nog bland det godaste jag någonsin lagat så det kommer det bli fler gånger.
Jag har ännu inte hittat något arbete, snart får jag kanske börja söka utanför ramarna trots att jag tycker att jag söker ganska vitt och brett, nåja det dyker väl upp något snart.

Jag har verkligen börjar se fram emot min systers bröllop, hon gifter sig i juli så då drar vi till norge dit hon strandsatt sig. Det är mycket som händer detta år, min mamma fyller 50 snart och vi klurar över vad vi ska hitta på till henne men vi tror oss veta något som hon kan uppskatta, jag avslöjar inget här ifall det skulle komma fram till henne på något sätt. Hoppas det händer fler roliga saker i år =) men det gör det nog........ 

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att du börjat blogga men jag såg inte den förrän idag :) Hoppas allt är bra.

Hälsa lillgumman och A såklart.

2009-02-05 @ 11:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0