Inte väntat


Igår märkte jag att vår ena guppyhona snart skulle få ungar och eftersom endast 9 st från de två sista kullarna vi fått överlevt så flyttade jag över henne i ett litet akvarium vi har. I morse räknade jag till 12 st och blev jätte glad men tänkte att "hon får vara kvar ett tag till". På em räknade jag till någonstans mellan 30-35 st så då var det dags att flytta tillbaka henne för det får räcka! Nu bor de lilla bebisarna med en mal i vårt sovrum, så nu kan vi ligga och titta på dem i sängen, det ger lite mysfaktor =) .... Jag tog även en bild från vårt stora akvarium, endast mitten fick plats men ni får en liten glimt av hur det ser ut iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0