Lång dag

Denna dag har gått jätte sakta. Vi var över en sväng och passade T så hennes mamma kunde åka och köpa medicin för hon har vattkoppor. När vi kom hem bakade vi en drömrulltårta som blev ärligt sagt äcklig den smakar bara socker så den slänger vi nog. Jag är hur trött som helst nu för tiden och sover jag på dagen samtidigt som lillan bli jag illamående och får huvudvärk men om jag inte sover blri jag jätte trött och blir illamående och får huvudvärk så hur bär man sig då åt? Jag måste försöka komma i säng tidigare på kvällarna men då är jag helt enkelt inte trött. Imorgon tänkte jag åka till gymmet medans lillan är på dagis, det är det enda jag har för mig på dagarna nu, nu börjar det faktiskt bli dags för ett jobb allvarligt talat! varför ska det vara så svårt att få ett sånt? Har sökt 5 jobb senaste dagarna och väntar väl på typ 40 svar från företag som inte hört av sig, förväntar mig inte att höra något heller men hoppas ju få veta något snart iaf. Nåja allt ordnar sig till slut det gör det alltid. kram på er och Tjingling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0