Städdag


Imorse till frukost satt lillan och pratade med A i telefon, hon börjar bli stor min lilla tjej, tänk vad tiden går!


Dagen började först då med frukost sedan satte jag på en film åt lillan. Efter det vek jag tvätt och tvättade mer, trimmade blommorna och dammade av dem, damtorkade hela lägenheten, damsög, torkade golven, putsa speglar och akvarium och plockade undan allt som gick, det tog ca 6 tim så nu är jag helt slut. Jag tog en bild på blommorna i vardagsrummet, denna lägenhet lämpar sig inte riktigt att ha mycket blommor i, den är för mörk så alla måste placeras vi fönstren. Idag räknade jag att det går åt ca 10l vatten varje gång jag ska vattna mina 46 blommor, kastade även 4 st idag så snart måste det inhandlas lite fler =)
I morgon ska vi åka till svärföräldrarna för att min svägerska och hennes kille kommer på besök och vi ska även byta julklappar, haha den som spar han har! Vi har kunnat öppna våra från dem men ville att de skulle vara med, så vi har väntat tills de nu kommer på besök.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Shit va blommor, du e ju nästan värre än din svärmor hihi:) Hoppas ni frå en bra julafton i morgon kram kram

2009-02-06 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0