Delar med mig

http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

Vill dela med mig av denna otroligt fina illustration av Leonard Cohens Halleluja, det är bland det vackraste jag någonsin hört och bara måste få berätta om den. Att norges Idol vinnare Kurt Nilsen är med gör bara låten ännu bättre, han har en helt otrolig röst!
Idag är jag och lillan hemma och gör ingenting, hon har lite feber men springer runt här som en tok så det är nog inget större fel på henne. Inatt kräktes hon dock ner min säng så det är stortvättning på G av alla sängkläder, madrasser och allt tillhörande, det är väl sånt som hör till när man är småbarnsförälder. Nu är det nog dags att sätta på en disneyfilm så hon lugnar ner sig lite. Till nästa gång, Tjingling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0