Går trögt på jobb fronten

Jaha i mån så fick jag ett "ja du kan få några tim" och en som inte ringt upp, varför är det så förbannat svårt att få jobb? Jag inser att jag "bara" har gymnasiekompetens och har småbarn samt har inte jobbar så mycket senaste åren pga att jag studerat men jag har heller inte varit arbetslös sedan 2002 och något måste väl det vara värt? Jag har inte ens koll längre på hur många eller vilka jobb jag sökt för det börjar bli en hel del....hoppet är det sista som sviker sägs det men det känns nästan som mitt hopp har börjat packat kappsäcken. Jag kommer inte ge upp iaf, jag kommer hitta något så är det bara. Härefter ska jag försöka njuta av att vara ledig då det var 4,5 år sedan sist om man inte räknar de månader jag var sängliggande under graviditeten men då kom jag ju ingenstans....Om någon vet om något jobb så snälla ring, maila, gör ett inlägg, vad som helst för det börjar bli tråkigt nu att sitta hemma! Shit det har gått 24 dagar bara tänk de som gått arbetslösa i flera månader, oh my god då jobbar jag nog hellre gratis än att det blir så för mig! Kram på er tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0