Händelserik Helg

I helgen har vi haft fullt upp. I fre efter middagen var jag ute på promenad med en granne, hon kom sedan över för att titta på Barnhemmet då ingen av våra respektive tycker vidare mycket om skräckfilmer, kan säga att den var ganska bra, inte riktigt vad jag väntat mig. I lör åkte vi ut i skogen till A´s kompisar och grillade korv och åkte fyrhjuling med bob efter på isen (jag vågade aldrig) sedan över till några andra vänner för att hälsa på. De vännerna gifte sig för ett år sedan så GRATTIS F&L på er ett års dag. Vi kom hem sent på kvällen och jag stupade i säng efter en lång dag. I sön storstädade jag här hemma men det syns inte nu längre och då har jag även damsugit idag! I natt blev lillan sjuk och kom till mig vid 2 och sa att hon hade ont i magen, vid 2:30 hade hon spytt ner min säng, golvet bredvid och halva toaletten. Det var bara att kasta in henne i duschen och börja skura, efter att vi båda duschat av oss bäddade jag ner henne i sin säng där hon sedan somnade för att bli helt bra igen, idag har hon ätit som en häst. Jag däremot fick börja sanera min säng och byta sängkläder. Efter allt detta gick det bara inte att sova igen, jag låg och lyssnade på om hon skulle börja kräkas igen eller så blev jag irriterad på att klockan gick men jag inte somnade.
Idag har jag börjat att fasta, jag tycker man mår bra efter en sådan kur men rödbetssoppan var fruktansvärd! Nåja jag får försöka se det positiva me det hela, hur jag kommer att må efteråt! Tjingeling på er... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0