Hemma fixaren

Idag har jag lagat vår diskmaskin som inte ville släppa in något vatten, jag hatar att diska så jag är nu överlycklig att den fungerar. Jag håller även på att tvätta, är nu inne på maskin 5 och 6 i tvättstugan och har ca 3 kvar. Vi har tvättmaskin hemma men hur jag än försöker så hinner jag inte med att tvätta i den takten vi använder kläderna, tur att vi har en tvättstuga! Snart är det dags för lunch och sedan åter till tvätten. Ska även försöka skura hemma idag innan lillan ska hämtas från dagis och städa katternas toalett. Efter att lillan hämtats ska vi till grannen och ta en fika så denna dag blir fullspäckad vad det verkar som. SKÖNT att äntligen ha lite att göra. Hoppas någon hör av sig snart om nått jobb. Tjingeling på er....

Kommentarer
Postat av: Ewe

2009-02-03 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0