Jag har världens fjompigaste dotter

Lillan brukar alltid få yoghurt och macka till frukost, om det skulle råka ramla en smula från brödet ner i yoghurten så skriker hon ÄÄÄCKLIGT! och tänker inte äta mer. Om hon går in på toaletten och ser att katterna har varit inne i kattlådan och gjort ifrån sig så skriker hon BAAAJS  ÄÄÄCKLIGT! och likaså när hon själv sitter på pottan. Hon klarar heller inte av att se småkryp eller ens en liten prick på golvet som skulle kunna vara ett småkryp för då skriker hon. VAD KOMMER DETTA IFRÅN? Varken jag eller A har några som helst problem med prickar eller kryp, hon måste vara inne i en bråk period nu. Inatt kom hon krypande på alla fyra och skrek och grät hejdlöst och ville inte berätta vad det var frågan om, efter många om och men kröp hon iaf upp i sängen mellan mig och A där hon blev tvärtyst och somnade direkt (kan vara någon form av taktik från hennes sida då vi inte vill pjoska med henne) så nu får vi se hur många gånger hon kommer försöka med detta.

Något annat är att jag tror A-Kassans personal får gå någon form av utbildning för att göra livet surt för så många som möjligt, hur kan de först skicka ut papper med information på vilka papper de behöver för att sedan ändra sig och ska ha helt andra papper, jag kommer aldrig få några pengar. Nåja tur att A har ett rätt välbetalt arbete så vi iaf kan betala räkningarna......jag återkommer om A-Kassans planer för att förstöra mitt liv! Tjingeling 

Kommentarer
Postat av: Marica

Visst är den grym. Helt underbar. Humm konstigt betende. Hoppas det går över. kram

2009-01-16 @ 20:24:11
URL: http://ventesimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0