Kan andra kan jag!

Överallt ser man bloggar, fler och fler gör det så varför inte jag. Istället för att prata ihjäl folk så kanske det vore bättre att skriva av sig istället.

Jag sitter hemma för tillfället, blev arbetslös den 26 dec och det känns fördjävligt! har iaf sökt ett jobb idag. Lillan har precis somnat i knät och A är på jobbet. Egentligen borde jag städa och vika tvätt och sådant men jag orkar bara inte! Efter att jag kört totalt slut på mig i 1,5 år så är orken slut, jag är glad att jag ibland tar mig till gymmet.
HAHA jag skrapade nyss en triss, jag vann 75 spänn! OTROLIGT det är min högsta vinst .
Nu ska jag gå och lägga lillan innan hon får nackspärr. Tjingeling......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0