Lek och Buslandet


I helgen var vi till Lek och Buslandet i Örebro och hade jättekul! Vi var ett gäng på 12 personer som åkte och tro mig dit kommer vi åka igen. Jag var lite orolig eftresom lillan var yngst och skulle ha svårt att hänga med de andra barnen men jag sprang runt med henne istället och fick mig ett prdentligt träningspass. Tyvärr är inte stället anpassat efter överviktiga vuxna människor så jag hade lite svårigheter med framkomligheten ibland. På denna bild är vi tre vångingar upp!


Lillan plockar bollar och gömmer sig för A.


Det roligaste var att kasta bollarna för att sedan få springa och plocka upp dem.


Bollhavet var en succé, där fick jag även lite vila efter allt springande.

Kommentarer
Postat av: My

Jag var på busfabriken för ca 2 år sen med min kompis i Linköping, gud vad kul det var =) I love it!

2009-01-28 @ 21:53:33
URL: http://popsensation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0