Gud vad tiden går

Det är svårt att förstå att man snart är 30, både jag och syster är gifta och har barn, tiden flyr ifrån mig, jag hinner inte med!

Resan till min syster och vistelsen där var underbar, jag är så glad att få träffa alla syskon och familjen för det händer inte så ofta. Jag har några bilder att dela med mig från bröllopet.

Besök i Tännforsen på väg norrut, väldigt fint.


De va så otroligt fina.




Här sjunger vi jamtlandstaus för bruden.


Hammocken fick de av oss i present, den monterades på kvällen av mig och syster och några glas vin, vi hade jätte kul.


tyvärr är jag för lat och för att skriva något mer och jag har varit uppe sedan 0445 så nu ska jag vila lite Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0