Tiden flyger iväg, jag hinner inte med.

Förra veckan hade jag mycket ledigt och passade på då att åka till svärmor och plocka körsbär som jag sedan kokade saft på, vi fick hela 5 l härligt god saft. Sen vette gudarna vad vi gjorde de andra dagarna =/

Denna vecka blir det fullt med jobb och jag känner mig redan trött efter att ha tampats med en ilsken tråtsig 3 åring, hon tar varenda uns energi från mig! Just nu har hon även en hämsk hosta som inte vill ge sig, hon är nu inne på andra veckan och lugnar det sig inte snart så får vi väl ringa doktorn för tt höra vad de säger om saken.

Nu ska jag gå och vila lite innan lillan vaknar, har varit i farten sedan 0430 och är rätt sliten nu......tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0