Besök

Igår fick grannen påhälsning av en igenkott, han var fram och nosade på mina knän, inte ett dugg rädd, dock var det sårt att ta en bra bild då han inte ville stå stilla, en bild kommer här iaf på lilla besökaren =)



Något annat roligt jag fann när jag tittade igenom telefonen är en bild jag tog när jag satt och hade tråkigt, så här ser jag ut när jag är butter!


Idag städar jag och väntar på att optikern ska ringa så jag kan hämta mina linser..... åh äntligen ska man få se lite bättre, nya glasögonen kommer nästa vecka jätte spännande. Idag kommer även min systers present, hemleverans jätte smidigt. Hoppas hon nu tycker om den..... Tjingeling på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0