Dop

Idag var vi på dop och givetvis glömde vi kameran, som alltid, så typiskt mig jag har aldrig några fotominnen av något! Hur som helst så var det jätte fint och vi fick väldigt gott fika därefter. Efter det kalaset bar det iväg till svärföräldrarna för att fira att lillan fyllt 3 år. Eftersom min oresent var tvungen att beställas så fick hon den av mig idag också. Av mig fick hon en DVD till bilen, gissa om den var uppskattad! Av A´s föräldrar fick hon en ny gunga, den förra har hon gungat sönder och av A´s syster och hennes kille fick hon en pool, den skulle helst ha fyllts med vatten redan ikväll (i regnet också) och prövats men där satte jag stopp! I morgon ska jag jobba igen, f-n jag gör inget annat känns det som....... Jag förstår inte dem som jämt jobbat, de har verkligen inget liv! Nä nu ska det slappas in i det sista. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0