Fler bilder

Satt och sorterade lite och fann några bilder jag vill dela med mig av.

Detta kort gjorde jag till mammas 50 årsdag med en underbar dikt

En mor finns med från början
som källan till vårt liv
Med kärleksfulla blickar
hon följer varje kliv

Sen livets första måltid
hon har bjudit dig att smaka
Hon ger av sin omsorg
utan krav att få tillbaka

Hon tas så lätt förgiven
som lindring av besvär
Och sällan blir hon tackad
och sedd för den hon är

I livets alla skeden
förblir hon dock densamma
Vår alldeles unika
högt älskade Mamma




Lillan lyssnar på saga i bilen


Gud vad jag saknar hemma....


Så gjorde vi med lillans dagisfoto


Här har vi en liten tjej med en väldigt liten gärda


Att gunga är jätte roligt


Min otroligt fina mormor fixar med tunnbröd degen


Här inne gräddade vi sedan kakorna



Nu har ni lite att titta på godnatt på er. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0