Idag är jag fotograf

Full fart är det här, jag har jobbat hela helgen och idag var jag hemma hos svärmor och fotade lite i hennes trädgård, många foton kommer det här så ni får se hur underbart det är där.

Först en bild på när lillan badade i sin pool häromdagen


Här är vår frukosttallrik som vi gjorde i ordning


Härligt stora jordgubbar


Nyklippt nelly gumma, superfin blev hon...


Lillan gungar på sin nya gunga, för den som undrar så hittade hon sina färgpennor på fm.


Idag drog jag upp en av vitlökarna för att se om de vuxit något, så här fin blev de, den gav jag till svärmor i present...



En vacker ros


Arnold vill hjälpa till och fota


Äpple ska detta bli


Mmmmmm plommon, jag älskar plommon


Pioner är fina


En siamesisk tvilling


Lite vildvuxet men ändå så fint


Detta ska bli röda körsbär...............


........... och detta svart körsbär


Stor och fin hortensia


Hallon...........


.........massor av hallon


Jätte goda krusbär


och till sist en liten tomat




Bakom mitt planeringsbord bor en liten igelkott, när vi åt middag tittade han fram och käkade av kattmaten vi har som står där


det var tydligen jobbigt att äta för han somnade sedan bakom matskålen.........jätte söt


Tills nästa gång Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0