Lite bilder

Jobbade idag igen, är verkligen helt slut nu....... har sovit lite på em och fick i mig några tuggor av en pizza, köpte även chips som vi skulle ha till myskvällen men jag är inte sugen på något alls. Det blev inte många timmar sömn inatt, vi kom hem i skaplig tid från F&L, vi hade väldigt trevligt men A mådde inte så bra så det blev lite att göra innan jag kunde lägga mig. Klev sedan upp 0530 och åkte till jobbet. Det blev en lugn dag med mycket raster. I morgon jobbar jag igen men då bara 6 tim, vi ska troligen grilla och lillan ska få prova poolen om det blir bra väder tänkte jag.

Laddade ur kameran på bilder, här kommer några.

Detta bli förhoppningsvis en väldigt fin asiatisk lilja snart.



Många jordgubbar blir det i år =)



Slöfocken ester lånar dockvagnen



Lillan visar upp sin outfit på födelsedagen, den har hon valt själv i butiken faktiskt, prinsessa är hon förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0