Paket på posten

Idag fick lillan ett paket på posten, det var väldigt uppskattat =)   Det tog ca 5 sek så var allt papper sönderslitet och mitt ibland allt så fanns en bok med bilder på djur. Lillan utbrast "åååhhhhhhh vad söööötaaaaaaaa" och alla djuren var mammor och pappor och barn också prinsessor förstås =) Tack G för den fina presenten lillan älskar verkligen djur.

I ons tog jag ledigt så jag och lillan åkte till lek och buslandet i Örebro, denna gång helt själva. Efter 2 tim där så ledsnade jag och jag hade värk i varje del av kroppen så då åkte vi till McD för att äta innan vi åkte hem. Vi hade en jätte skojig mamma-dotter dag, sådana blir det nog fler av.

I morgon ska vi på dop, söta lilla M ska döpas och sedan vidare till svärföräldrarna för att fira lillan med familjen, hoppas vi får en bra dag och att det inte regnar så mycket.

Nu ska jag kasta ut katterna som håller på att riva torkställningen och sedan är det dags att sova. F--K nu for ställningen och lillan vaknade..........Måste rusa tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0