Tankar och funderingar

Nu under sommaren så är det ju inte direkt högtrafik så det blir rätt mycket dötid att göra av med. Kanske är det något att vänja sig med men jag känner mig inte som en busschaufför, det är inte JAG! jag är ju lastbilschaufför! Jag trivs ganska bra med jobbet för övrigt och har jätte bra arbetskamrater men jag blir osäker på om jag blir kvar där, dyker något bättre upp så blir det väl till att byta kanske. För övrigt så händer inte så mycket, jag har nyss tvättat arbetskläderna och ska hänga dem så jag kan gå och sova, jag vägrar sätta på mig skitiga kläder i morgon, jag måste verkligen hämta ut fler kläder!
Något roligt som hände idag var en kille på nyss fyllda 21 år flörtade gärnet när han klev på, det är så roligt då att få se minen när man visar upp vigselringen, stackars liten........ jag tar det som en komplimang iaf att någon annan än min man ser mig även om det bara är han som räknas =) Nu ska det sovas Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0