Tisdag

Idag har jag skurat ur bilen, då menar jag verkligen skurat var enda liten tygbit och torkat all plast och putsat rutorna så att den ska vara trevlig att åka i när vi åker på resa i morgon.
Sedan är det bara att fortsätta här hemma, toaletten är redan avklarad *skönt* och tvätten är undanplockad så det ska dammsugas och skuras så ser det rätt okej ut.
Ikväll ska jag ut med några girls, det ska förhoppningsvis bli jätte roligt, jag ser fram emot det iaf. Vi ska också hinna med att shoppa runt lite så att allt är klart till resan. Åh det ska bli sååååå kul, jag kommer gråta ögonen ur mig när min syster står vid altaret, bäst att ta med en hel drös pappersnäsdukar! Det kanske är bäst att sätta fart om jag ska hinna med allt idag. syns om en vecka Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kickan

hihi, kollade huset som vi prata om i tlf, shiiiiiiit vad fint det var!!!!

2009-07-13 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0