Vilken vecka!

Denna vecka har varit hämsk, jag jobbar ihjäl mig!    Nä så e det inte det är kul att ha ett jobb men denna vecka fick jag ihop 52 tim och det känns lite mycket.
I morgon fyller lillan hela 3 år, åh gumms du växer för fort..... Jag var in idag på cubus och köpte en klänning hon tittat ut med en kofta till som just nu ligger i maskinen och sedan ska jag stryka dem så de är klara till i morgon bitti åt henne. Kl 8.45 ska vi vara på samtal på dagis och så kan hon visa upp sin nya klänning som jag vet säkert att hon kommer göra =) hon ska berätta varje dag att det är hennes kläder hon har på sig och att jag köpt dem, de måste tro att vi handlar grejer hela tiden....
Därefter är det dags att städa lite och baka tårta, tror det blir en enkel bara, hoppas hennes vänner kommer nu då....vi hade ju pratat om det iaf, annars tar vi väl det en annan dag då.


I tor fick jag köra GULD bussen, gissa om jag fick mycket kommentarer. En av våra bussar har de klistrat guld plast på eftersom Eskilstuna firar 350 år och det känndes lite speciellt att köra den. Tyvärr missade jag kungen i går för då satt jag fasst i folkmassorna och tog mig ingenstans men däremot hade jag väldigt roligt åt alla studenter som var på så glatt humör, tråkigt var det att de inte fick så fint väder.

Nu ska jag stryka klänning ocj gå och sova jag är jätte trött. Kram på er Tjingling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0