Hård träning

Idag tog det 50 min att få upp lillan ur sängen, efter att ha försökt få i henne frukost utan resultat så åkte vi till dagis. Därefter åkte jag vidare till gymmet och spenderade mina 2 nästa timmar där. Idag cyklade jag mina 12 km på bara 32 min, jäklar vad jag trampade. I höstas cyklade jag samma sträcka på ca 45 min så jag har avancerat big time! Efter detta och ett hårt styrkepass var jag helt slut och har bara lullat runt hemma innan jag hämtade lillan igen. Vi tog en fika hos grannen innan vi gick hem och lagade middag. Lillan fick bada innan sängläggningen och bäddade in hela ansiktet med badskum, hehe det såg roligt ut. När jag väl fått tag i en kamera så hade allt glidit ner på hakan och hon såg ut som jultomten.
På ons hoppas jag att svärmor har blivit bättre för vi hade planerat en ikea vistelse men vi får se hur det blir med den saken. Jag hoppas jag kommer skriva lite mer här framöver men jag är ju så otroligt lat så jag orkar inte ens logga in mig =) helt otroligt lat! tjingeling på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0