IKEA

Igår åkte jag, lillan och svärmor till IKEA. Vi hade en väldigt trevlig dag men något som gjorde mig lite sur var att just det som jag skulle ha skulle komma in till helgen =( nåja det är inget brådska med det. Jag köpte lite annat bla en maskeradmössa åt lillan som blev jätte fin på oss.


Visst blev vi fina men det ska vara en blomma som står upp på huvudet den fick vi visst inte med.

Idag har jag sökt två jobb men det ser inte ljust ut. Just nu tror jag att man skulle behöva lite tur, jag är inte en sådan som är direkt känd för att ha någon tur så om någon känner sig ha lite över får ni gärna skicka lite till mig. Jag ska egentligen inte klaga för jag antar att jag har det ganska bra om man inte räknar med ekonomin vill säga. Fortfarande, om någon känner till något jobb hör gärna av er till mig. Tjingeling....

Kommentarer
Postat av: Ewe

hej tjejen:) Hoppas allt e bra med er, psss tips ang jobb anstalten behöver:) Sök gärna dit kram kram hälsa så mycket

2009-03-12 @ 14:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0