Tjejkväll

Igår var jag på en väldigt trevlig tjejkväll, vi åt middag på restaurang och lillan var hos svärmor under tiden. A jobbade som alltid så det var skönt att svärmor kunde ställa upp så jag kunde komma iväg. Jag har världens bästa svärmor!!!!! Eftersom lillan inte är van vid att bli lämnad hos någon annan så var jag lite nervös men det hade gått kanon bra.

Nu rullar A´s saab som han håller på att bygga ihop så snart kanske det kommer lite bilder på den, det ska bara göras lite mer med motorn så den får mer hästkrafter (den flyger fram redan) och den ska lackas. Jag försöker övertala honom att jag ska få sy stolsöverdrag till den som han inte behöver använda om de inte blir bra men han vill inte, han verkar tycka att den obergin färgade inredningen är jätte fin. När denna bil är klar vill han köpa en van att göra i ordning om han inte hunnit köra ihjäl sig i saaben vill säga (risken finns ju)! Det räcker tydligen inte med 3 saabar vi måste ha en cheva också. Snart får vi köpa en herrgård för att få plats med att bilar och reservdelar han samlar på sig. Alla bilkillar verkar vara ganska lika, fick höra att en vän till oss förvarade bildelar i ugnen när hans tant var borta????? hur kan man bara komma på något sådant???? Jag undrar hur jag skulle reagera om jag kom hem och det låg en förgasare i ugnen HAHAHAHAHA kanske skulle jag lägga tamponger i verktygslådan eller nått.

Idag har vi en ganska tråkig dag, lillan har inte varit på dagis sedan i mån för det går vinterkräksjukan där och det vill vi inte ha. Kanske går vi en sväng i skogen eller något, det är sååå tråkigt att sitta inne. Tills nästa gång Tjingeling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0