Våren kom i helgen

Det var en positiv upptäckt att våren verkar vara på väg. För några dagar sedan så gick jag ut i förrådet och märkte att det inte längre var lika rått och kallt där som det brukar och solen verkar även värma på lite mer nu än förrut TTJJOOOHOOOOO!!

I fre lånade vi hem lillans hund som bor hos farmor och farfar, så i fre begav vi oss ut i elljusspåret för att springa, jag kan gladeligen berätta att jag måste ha fördubblat min kondition sedan i somras, jag blev förvånad över hur länge jag orkade springa.
I lör så stack vi ut på sörmlandsleden i 1,5 tim för att vandra och vovven skulle få springa av sig, vi hade jätte kul men det var jobbigt, en kvinna vi mötte påpekade att "du har fullt upp du med ungen på ryggen, stavar och hund" HAHA och jaa det var lite bökigt när vi var tvungen att ha henne i koppel. Lite bilder från vår dag kommer här. Tjingeling......

Visst är hon väl söt.......

Lillan älskar att åka i sin stol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0