Fiskbebisar

Nyss fann jag 4 st fiskbebisar i akvariet och för att öka deras chanser för överlevnad så var jag ju tvungen att åter igen göra i ordning lilla akvariet i sovrummet. De 4 lever nu där helt ensamma, hoppas det blir bra. Under tiden som jag gjorde detta så satt lillan i badet, dum som man är så fattar man ju inte att hon ska hitta på djävulskap när man vänder ryggen till så hon kastar vatten över hela golvet, jag kommer ingåendes utan någon som helst aning om detta och svusch så ligger jag på knäna! mitt vänstra knä har nu en stor hämsk bula mitt på knäskålen och min stortå nagel bröt av så därifrån blöder jag. Hoppas jag nu lärde mig något av det här =[
I morgon är det dags att jobba igen, det känns bra, jobbar från 08 till 1730 inte så fasligt men på sön är det bara 06 till 12 så det blir kort dag, hmm vad har de i kikaren till veckan kan tro???? mån skulle det iaf bli kurs tydligen.
På tis är det dags för lillans treårs kontroll hos bvc, oj vad jag ska fråga mycket.....nä nu ska jag krypa ner framför tvn och se nån bra film, jag känner för något...............romantiskt. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0