Förkyld

Har suttit hemma nu med feber och ont i halsen i två dagar. Har tittat runt lite på bloggar och vips så har man hittat rätt på folk man inte sett på typ 10 år, kul att se vad de gör nu för tiden.
Idag var det tänkt att jag skulle jobba men jag åkte in till jobbet igår för att se att jag inte var uppskriven på listan?? det känns ju bara bra för då kan jag koncentrera mig på att kurera mig. Egentligen skulle jag behöva städa men jag har ingen lust till någonting just nu, jag vill inte äta något eller se på tv alls, jäkla halsont! kan man inte få ta bort halsmandlarna? de är jämt svullen och jag får halsfluss men jag orakar inte söka hjälp varje gång, oftast söker jag hjälp när jag märker att det inte går över och då visar proverna aldrig något men sist när jag hade ont och läkaren undersökte mig så backade han när jag gapade och sa "OJ" sedan skrev han ut pencillin. Nåja det går nog över.

Vi har börjat diskutera hus men vi kommer ingen vart, jag vet inte var jag vill bo och inget verkar duga! vi fick reda på här i veckan att svägerskan och hennes kille köpt hus, ska bli jätte spännande att få se vad de köpt.

jag måste försöka göra något, kan inte bara sitta här hela dan................tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hej tjejen vi får ta en fika någon dag när alla e friska:) Allt bra annars? kram

2009-05-22 @ 12:00:24
URL: http://eweliina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0