Göra allt dag

Idag var en sån dag som man måste vara hemma för att inte smitta ner någon annan men man mår ändå ganska bra. det har resulterat i att jag har hunnit med att ta undan tvätten och börjat sortera lite papper. Mitt bland allt hittade jag lite foton från brölloppet som vi sorterat bort men jag fann två stycken som jag tyckte var ganska fina så jag tänkte dela med mig av dem här. Vill ännu en gång uppmana att de som har bilder från vårt bröllop och vill dela dem med oss då går det jätte bra, vi vill ha många många fler så vi kan få till ett helt album. vi har ännu inte kunnat skicka iväg något tackkort pga att vi inte är 100% nöjd med något kort, kanske blir det aldrig av heller. Jag har också städat akvariet och nyss kom grannens dotter S över med några fiskar som jag ska ta över, en av dem kommer från mig sedan tidigare och har gått laget runt här i grannområdet för att slutligen hamna hos mig =/ vem ska jag nu lura på den på? HEHE nää det blir nog bra, det är en fin eldstjärt. Tanken var egentligen att jag bara skulle ha 2-3 sorters fiskar men nu står jag här med två sorter till så nu är vi uppe iiiiiiiiii.................................8 sorters fiskar och en hel drös av rödvita glasräkor (antagligen någon korsning) japp mycket blir det.
Idag var det tänk att jag skulle skicka in kopia på mitt anställningsbevis till A-kassan men jag kan inte finna det, jag hittar allt möjligt skit men inte det. Jag brukar ha alla papper sorterade men just det här papperet verkar jag ha städat undan lite för bra, en annan teori kan vara att en tjuvaktig klottrare på 3 år kan ha lagt beslag på det! hur som haver så fixar det sig nog ändå.
Jag har även gjort ett kort att skicka till söta lilla M som hon får om någon dag på posten så hon vet att vi kommer på hennes dop =)

Här är en bild på lillan, min ena tärna och jag, rätt fin vaa...


Här är en bild på min frisyr, tråkigt nog hade jag inte fler för den var jätte jätte fin, dekorerad med björngräs (som var i temat) och pärlor.
 Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0