Magsjuk

mycket har hänt, vi åkte till norge förra helgen för att fira mammas 50 års dag, vi hade jätte trevligt och jag fick min allra första torsk! jätte kul.
Igår morse åkte jag till jobbat kl 0515 och jag mådde något grymt illa, jag åkte och köpte proviva för jag tänkte att det kanske är magkatarren som spökar lite också tog jag lite medicin men inte då, inget hjälpte. vid 11 tiden stod jag och spydde som en gris vid min endstation, som tur var hade alla hunnit gå av och jag hann ur bussen, jobbigt hade det varit annars =/ hur som helst så fick jag åka med bussen in till stan till min avlösare och sedan åka hem, jag låg i sängen hela dagen igår och klev upp ca 0630 bara för att kroppen blir hela paj av att ligga i sängen. nu sitter jag här vid datorn med värdens huvudvärk och en mage som mullrar, jag kräks inte längre iaf men vet inte om jag vågar mig på att äta något, drack lite blåbärssoppa blandat med vatten inatt och det gick bra, ska kanske korka upp colan framför en bra film, det låter väl rätt ok!

HIhihi nu är skolbarnen och leker här utanför och de är helt förstörda för att deras lilla blomma vissnat.
Nu ska jag iaf tvätta sängkläder och sedan titta på film. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0