No Poo

Vilken vecka, jag har verkligen jobbat gärnet och äntligen kommer jag få åtmindståne en vilodag nu sen får vi se.
Jag kommer härmed att officiellt vara en NO Pooare dvs en som inte tvättar sitt hår med shampo (usch vad äckligt tänker ni) det tänkte faktiskt jag också men lägg märke till att jag inte skrivit att jag inte tänkre tvätta håret, jag tvättar bara inte med shampo. Jag använder härmed till att börja med bikarbonat sedan balsam och avslutar allt med äppelcider vinäger. Det har gått en vecka nu och jag har helt magiskt blivit av med de sår och klåda i hårbotten som jag lidit av de senaste 10 åren. Jag slipper numer blödande sår och tokklåda så folk tror att jag har löss! Jag är överlycklig att jag snubblade in på en sida på familjeliv och fann dessa tjejer som förvandlat min vardag till något som jag inte behöver oroa mig över. Eftar att ha provat allt i hårvårdsväg (tom babyshampo) och inget har fungerat så har jag äntligen funnit detta.
I morgon tänkte jag ta lite bilder ute i trädgården, den måste ju förevigas nu när jag inte har så mycket tid att spendera där, delar med mig av bilderna senare. Nu är det dags att umgås med gubben, han har knappt sett mig på hela veckan. Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0