Tappat rösten

Jag har varit hemma i två dagar nu med tappad röst, det är inte roligt då jag är en sådan som pratar väldigt mycket. Det var väldigt svårt att kommunicera med lillan igår eftersom jag bara rasslar när jag försöker säga något men hon verkade förstå att det inte var läge att bråka så hon var ganska snäll. Idag fick hon gå på dagis så jag får vila lite. Jag har suttit på internet hela morgonen och ska sen äta frukost och städa lite tänkte jag. Tråkigt nog kan jag inte sjunga som jag brukar göra så idag blir det nog tråkigare att städa. idag har jag fastnat för den här låten.

Rihanna är en av mina absoluta favoriter och även Justin T så denna låt är klockren. Nu ska jag sätta fart. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0