Julklappar

Japp så har jag införskaffat mig julklappar till svärfar, svärmor och till svägerskan, en del till lillan och en liten sak till mormor. Jag håller även på med systers 30 års present som kommer bli helt perfekt tror jag, hon fyller i morgon men får allt vänta ett tag på sin present för allt är inte riktigt klart ännu. Gubbens födelsedagspresent är klar och är undangömd är hemma, han fyller på ons.

Igår och idag var jag för första gången till nyköping i jobbet, helt själv, det har gått väldigt bra. I morgon bitti ska jag till gubbklinten, det vet jag inte var det ligger så om det inte kommer fler inlägg här så vet ni att jag irrat bort mig i skogen med en buss, var vänlig leta efter mig!

Nu är även lillan vaccinerad, hon berördes inte alls av detta, ingen feber, inget ont i armen utan har varit helt som sig själv sedan hon tog den, alltså en skitunge =)

Nu ska jag titta på james wong och hans hemmagjorda apotek, han är otroligt bra, jag önskar mig hans bok i julklapp =)

Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0