Längesedan jag var inne

Nu var det ett tag sedan jag skrev och jag ser saker nästan vaje dag som jag skulle vilja skriva om men syupar oftast i sängen när jag kommer hem. Idag har jag en kortdag på jobbet, bara 6 tim så idag hoppas jag hinna hänga lite tvätt och vattna blommorna (det borde jag väl hinna). lämnade illan på dagis idag och konstateraded att det faktiskt blivit höst, undra vilken värld jag levt i sista veckorna för det har jag inte märkt.
Jag har varit på riktigt uruselt humör sista veckorna och det verkar inte vilja ge sig, jag vill bara spy på var och varannan människa som jag stöter på, jag är inte den personen som man vill börja bråka med just nu. Det går nog över snart. ska kika om jag kan hitta lite kläder till lillan innan jag kopplar ner idag, fodrade galonisar hade jag tänkt som ett bra köp. Det börjar väl bli dags att sätta fart. Tjingeling på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0