Långpromenad

I ons hade vi lite att göra så vi bestämmde oss för att gå till parken i skogstorp och ha en picnic. Efter 5 km promenerande var vi äntligen där och det var värt varenda steg, jösses vad fint det var där. På vågen hem fick jag världens huvudvärk och fuskade med att åka buss en km och sedan tog vi en omväg hem för att slippa trafiken så det blev nog nätt och jämt en mil som vi fick ihop att gå. På kvällen åkte vi till svärföräldrarna för att fika och snacka lite skit men fick åka hem i skaplig tid eftersom jag skulle upp 0345. Jag har nu jobbar två dagar och har två dagar kvar, usch, men mån är jag ledig iaf sedan får vi se, det blir mycket jobb nu iaf. På mån händer det spännande saker men jag återkommer om det senare =)

Eve allt är bra, ni får väl ta och komma ut en sväng och visa upp lillgrabben det var längesedan nu.


Här kommer några bilder från vår dag i parken.

Lillan väntar på fika




Lillan matar änder


Den här kom och hälsade på oss på vägem hem


Tjingling på er.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0