Lillan sjuk igen!

Just nu händer det kanske mycket, jag sitter och tänker på massor som jag skulle vilja skriva ner här men när jag väl sätter mig så är det mesta borta. Lillan blev sjuk igen igår, efter frukost blossade det upp massor av blåsor i munnen. Ringde då sjukvårdsrådgivningen som trodde att det var höstblåsor och när jag sedan ringde till dagis för att sjukanmäla frågade personalen "är det höstblåsor?" så misstankarna blev då bekräftade. Igår grät hon hela dagen och fick knappt i sig någon mat. Vi åkte och köpte en mungel som är mot blåsor också fick hon ipren och alvedon men andå grät hon hela tiden, det var jätte jobbigt. Idag verkar det vara bättre men hon kan inte äta banan eller något hårt, flingorna i yoghurten vad ett nerslag för det vill hon ha varje morgon. Vi blir nog hemma ett par dagar till så då blir det till att dra på sig arbetskläderna till helgen igen, men det gör inget, det är ju lugnare då. Nu ska jag kika om jag hittar några fina hus till salu. Tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: Ewe

Halloj i buschen allt bra??? kram

2009-09-07 @ 22:53:17
URL: http://eweliina.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0