Full fart framåt

Yes så var man hemma igen och jobbet har satt igång. Har jobbat delat hela veckan och igår blev det extra, 06-19 med tre tim ledigt på dagen, det blev att sova och äta då, 10 tim betald tid, inte fy skam. Idag började passet 05, jösses jag undrar om de tror att jag är en mullvad på jobbet, får kliva upp mitt i natten ju! Fick köra skolbarn på morgonen, långt långt ute på landet men det gick bra. Ska snart tillbaka igen och köra sen har A lovat att fixa middag, pizza (glutenfri till mig), min gulliga rara man han är snäll han. På sön ska jag och Lillan på cirkus om inte jag blir inringd på jobb, snordyrt var det men jag tycker lillan är värd det, hon har knappt fått se mig denna vecka bara 5 min igår och en sväng i mån så vi behöver det här i helgen hon och jag. Nu är det dags att lägga sig och vila så jag orkar med em och alla resenärer. Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0