Halvvägs

Japp då är vi inne i veckan för halva vägen, jag har börjat kolla efter lite barnkläder men inte köpt något ännu. Hade tänkt att sy babyhättor, en till flicka och en till pojke sedan får vi se vilken som passar när den kommit ut, det tråkiga är att jag inte hittat något mönster, kan iofs köpa en och sprätta den men det känns onödigt.
Inatt har jag bara varit vaken 3-4 gånger och inga längre stunder annars så brukar jag stirra i taket i timtal och sedan störtdyker man i säng på em för att man inte orkar hålla sig vaken.
Letar hus gör vi ju också men jag börjar ge upp den drömmen, har vi inte hittat något hittills så tror jag inte vi kommer göra det heller. I tre år nu har gubben sagt "det kommer fler hus" och ja det gör det väl, men inget som passar oss......
Snart är det dags att duka frukost, vi har gäster som hälsar på, de nygifta, så sedan ska vi ut till svärpäronen och äta mat och umgås, det blir trevligt. Ha en bra dag på er. Kram och Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0