Jag är ett monster!

Ett stort elakt ruskigt hormonmonster, jag gråter, skriker och lever om hela tiden, känns det som, jag håller på att knäckas! Imorgon bär det av till BM och då MÅSTE jag be om hjälp, hur ska jag annars klara av de veckor som är kvar? Jag visste väl att det fanns en anledning till att jag sa till gubben sist att "påminn min att aldrig igen bli gravid" JO för jag tycker att det är ett helvete, det värsta man kan tänka sig. Det enda som ger mig lite ro är alla sparkar och när lillan gör sina små söta saker....... Jag längtar tillbaka till jobbet där man inte har tid att tänka på sig själv, i helgen bär det av, skönt skönt. Lillan är sjuk denna vecka därför är vi hemma och det är såå tråkigt. Vi hade viljat gå ut men där väntar minst 200 blodtörstiga myggor på oss så det går inte, jag får inte ta min medicin när jag är gravid och lillan har fått tavegyl hela veckan för hon är helt uppäten, stackars liten, de lyckas komma in på något sätt trots att vi stängt allt och skyndar oss när vi öppnat dörrarna.

Igår var vi och tittade på ett hus, igen, vi ska tillbaka imorgon för att se det igen, det är inte stort men skulle passa oss ganska bra tror jag men det finns mycket att göra på det. Huset ligger i ett villaområde så det är nära till grannarna och ca 10 min gångväg till skolan och svärmors jobb =) (de ligger bredvid varandra) Bussförbindelserna är också bra där, det vet ju jag HAHA det är ju jag som kör dem. Så sen får vi väl se om vi är intresserade då och vill lägga ett bud.

Snart är det dags för lunch, chili con carne, jag och lillan älskar det men gubben tycker det är hemskt så vi får nästan allt för oss själva =) han äter lite ändå......

Kram på er Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0